У роботі мережі «Київстар» стався збій — у користувачів зник домашній інтернет

У компанії пообіцяли надати компенсацію всім, хто зазнав незручностей

Фото: Київстар

У багатьох користувачів інтернету від оператора Київстар зранку 21 травня зникло з'єднання, про це клієнти компанії почали писати в коментарях під постом «Київстар» з нагоди Дня вишиванки в Facebook.

Як зазначають користувачі, окрім проблем з інтернетом, не працює також телефон підтримки та особистий кабінет.

Незабаром у компанії повідомили про аварію та пообіцяли полагодити мережу до вечора.

«У роботі Домашнього інтернету виникли тимчасові труднощі, над якими вже працюють наші спеціалісти. Приносимо вибачення за незручності та надамо компенсацію всім, зазнавшим складнощі, пов'язані зі збоєм деяких сервісів», – йдеться в дописі Київстар у Twitter.

Також у компанії пообіцяли повідомляти новини і відповідати на питання у соцмережах.

Як повідомлялось, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, (НКРЗІ) знизила ставку міжміського телефонного зв'язку та мобільного трафіку на 33% та очікує зниження вартості дзвінків.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS