У роботі мережі «Київстар» стався збій — у користувачів зник домашній інтернет
У компанії пообіцяли надати компенсацію всім, хто зазнав незручностей

У багатьох користувачів інтернету від оператора Київстар зранку 21 травня зникло з'єднання, про це клієнти компанії почали писати в коментарях під постом «Київстар» з нагоди Дня вишиванки в Facebook.
Як зазначають користувачі, окрім проблем з інтернетом, не працює також телефон підтримки та особистий кабінет.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Незабаром у компанії повідомили про аварію та пообіцяли полагодити мережу до вечора.
«У роботі Домашнього інтернету виникли тимчасові труднощі, над якими вже працюють наші спеціалісти. Приносимо вибачення за незручності та надамо компенсацію всім, зазнавшим складнощі, пов'язані зі збоєм деяких сервісів», – йдеться в дописі Київстар у Twitter.
Також у компанії пообіцяли повідомляти новини і відповідати на питання у соцмережах.
Як повідомлялось, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, (НКРЗІ) знизила ставку міжміського телефонного зв'язку та мобільного трафіку на 33% та очікує зниження вартості дзвінків.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.