Американський транснаціональний медіахолдинг News Corp Руперта Мердока закрив 100 регіональних газет в Австралії через зниження доходів від реклами на тлі пандемії коронавірусу. Про це повідомляє Reuters.
З наступного місяця компанія, яка домінує в австралійських ЗМІ і політичному ландшафті країни, залишить тільки онлайн-версії 76 регіональних газет. Ще 36 будуть закриті через кризу, що також позначається на медіа-секторі.
Компанія каже, що це також призведе до скорочення робочих місць, але не говорить точно, скільки людей втратять свої робочі місця.
Цей показує справжні наслідки економічного блокування. Трейдери, туроператори і рієлторські компанії також входять до галузей, які генерують ключових рекламодавців, зняли свої рекламні бюджети, що і зруйнувало медіа-сектор.
«Рекламні ЗМІ, які приносять більшу частину доходів, прискорюють спад», – заявив генеральний директор News Corp в Австралії, Майкл Міллер.
Як і інші австралійські ЗМІ, News Corp сподівалася захистити свої доходи шляхом диверсифікації за рахунок частки в рекламодавця нерухомості REA Group Ltd і австралійської кабельної телевізійної станції Foxtel. У цьому місяці, однак, група повідомила про збиток в розмірі $1,1 млрд за квартал в березні.