Найбільший в світі виробник спортивних товарів, американська Nike, відзвітував про несподіваний квартальний збиток – перший за понад два роки – через закриття універмагів і роздрібних магазинів у зв'язку з карантинними заходами, впровадженими у зв’язку з пандемією коронавірусу.
Як повідомляє Reuters, оптовий бізнес, через який Nike продає товари іншим рітейлерам, виявився паралізованим. Це, своєю чергою, призвело до 50-відсоткового падіння поставок, збільшення товарних запасів і зростання витрат у зв'язку зі скасуванням замовлень.
Чистий збиток Nike в четвертому кварталі 2020 фінансового року, що завершився 31 травня, склав $790 млн. Квартальна виручка компанії знизилася на 38% і склала $6,3 млрд порівняно з $10,2 млрд за той же період в попередньому році. При цьому онлайн-продажі підскочили на 75%, без урахування коливань валютних курсів – на 79%. Як повідомляється, результати виявилися гіршими за очікування.
Глава Nike Джон Донахью повідомив аналітикам, що наразі компанія сконцентрувалась на присутності в інтернеті. На онлайн-продажі припало довелося 30% загальної виручки за квартал.
«COVID-19 показав, що наша стратегія правильна», – сказав він.
Нагадаємо: раніше Австралійський інститут стратегічної політики повідомив, що Китай використовує примусову працю уйгурів на заводах Nike, Zara, Adidas.