Nike відзвітувала про $790 млн квартального збитку
Між тим онлайн-продажі компанії підскочили на 75%

Найбільший в світі виробник спортивних товарів, американська Nike, відзвітував про несподіваний квартальний збиток – перший за понад два роки – через закриття універмагів і роздрібних магазинів у зв'язку з карантинними заходами, впровадженими у зв’язку з пандемією коронавірусу.
Як повідомляє Reuters, оптовий бізнес, через який Nike продає товари іншим рітейлерам, виявився паралізованим. Це, своєю чергою, призвело до 50-відсоткового падіння поставок, збільшення товарних запасів і зростання витрат у зв'язку зі скасуванням замовлень.
Чистий збиток Nike в четвертому кварталі 2020 фінансового року, що завершився 31 травня, склав $790 млн. Квартальна виручка компанії знизилася на 38% і склала $6,3 млрд порівняно з $10,2 млрд за той же період в попередньому році. При цьому онлайн-продажі підскочили на 75%, без урахування коливань валютних курсів – на 79%. Як повідомляється, результати виявилися гіршими за очікування.
Глава Nike Джон Донахью повідомив аналітикам, що наразі компанія сконцентрувалась на присутності в інтернеті. На онлайн-продажі припало довелося 30% загальної виручки за квартал.
«COVID-19 показав, що наша стратегія правильна», – сказав він.
Нагадаємо: раніше Австралійський інститут стратегічної політики повідомив, що Китай використовує примусову працю уйгурів на заводах Nike, Zara, Adidas.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].