Американський технологічний гігант Apple заявив, що стане «вуглецево-нейтральною» компанією по усьому ланцюжку поставок до кінця десятиліття, «на 20 років раніше», ніж було заплановано.
Як повідомляє RenEn, Apple наголошує на тому, що їй вже вдалось стати вуглецево-нейтральною у своїй глобальній корпоративної діяльності, однак нове зобов’язання означає, що кожен продукт її, включаючи всі iPhone, iPad і MacBook, що продаються по всьому світу, до 2030 року повинні будуть мати нульовий вплив на клімат.
Щоб досягти поставленої мети купертінівський гігант запланував скоротити викиди на 75% за наступне десятиліття, одночасно розробляючи «інноваційні рішення з видалення вуглецю», щоб компенсувати решту 25% свого вуглецевого сліду
Нове зобов'язання Apple означає, що нульовий вуглецевий слід буде забезпечений з урахуванням всіх численних постачальників корпорації.
Тім Кук, генеральний директор корпорації, зазначив, що у компаній є «чудова можливість допомогти побудувати більш стійке майбутнє», і що перехід до нульових викидів несе в собі величезний потенціал для створення робочих місць та економічного зростання в усьому світі.
Виробник iPhone заявляє, що більше 70 компаній-постачальників зобов'язуються використовувати на 100% поновлювану енергію у виробництві продукції для Apple, що еквівалентно 8 ГВт потужностей ВДЕ.
Apple вже опублікувала дорожню карту своєї трансформації, щоб допомогти іншим компаніям і галузям, які планують аналогічні кліматичні цілі.
Нагадаємо: Microsoft, Nike, Starbucks, Unilever і Danone створили консорціум, який займеться вирішенням проблеми зміни клімату. До його складу увійшли також автовиробник Mercedes-Benz AG, данський суднохідний гігант Moller-Maersk, індійська інформаційно-технологічна Wipro, власник Avon – Natura & Co та низка інших.
Як повідомлялось, Morgan Stanley став першим американським банком, який має намір відстежувати та фіксувати, з яким обсягом викидів парникових газів пов'язана діяльність підприємств, які він кредитує та в які інвестує.