Стрімінговий сервіс «Spotify» підписав перші рекламні контракти в Україні з брендами «Mastercard», «Ballantine's», «Ferrero» і «Uklon». Про це повідомляє Liga.Tech.
«З моменту запуску «Spotify» уклав контракти з обмеженою кількістю брендів про рекламне розміщення в безкоштовній версії сервісу в Україні. Ними стали компанії «Mastercard», «Ballantine's», «Ferrero» і «Uklon».
Ми раді запропонувати брендам і рекламодавцям в Україні інтелектуальні здібності нашого стрімінгового сервісу та сучасні рекламні формати для зв'язку зі слухачами по всьому регіону», – розповіли у «Spotify».
З 27 липня компанія оголосила про те, що рекламні розміщення доступні вже для всього українського бізнесу.
Зокрема, доступні наступні формати: «аудіо скрізь» (під час прослуховування музики аудіореклама звучить між піснями), подкасти, відеоформат, оголошення або банери.
Нагадаємо, музичний стрімінговий сервіс «Spotify» з 15 липня офіційно доступний в Україні.
Крім старту в Україні 15 липня «Spotify» також почав роботу на 12 нових ринках, включаючи Молдову, Казахстан, Білорусь, Росію, Албанію, Боснію і Герцеговину, Хорватію, Косово, Чорногорію, Сербію, Словенію і Північну Македонію.