Сервіс «Spotify» почав розміщувати рекламу українського бізнесу
Угоди підписали компанії «Mastercard», «Ballantine's», «Ferrero» і «Uklon»

Стрімінговий сервіс «Spotify» підписав перші рекламні контракти в Україні з брендами «Mastercard», «Ballantine's», «Ferrero» і «Uklon». Про це повідомляє Liga.Tech.
«З моменту запуску «Spotify» уклав контракти з обмеженою кількістю брендів про рекламне розміщення в безкоштовній версії сервісу в Україні. Ними стали компанії «Mastercard», «Ballantine's», «Ferrero» і «Uklon».
Ми раді запропонувати брендам і рекламодавцям в Україні інтелектуальні здібності нашого стрімінгового сервісу та сучасні рекламні формати для зв'язку зі слухачами по всьому регіону», – розповіли у «Spotify».
З 27 липня компанія оголосила про те, що рекламні розміщення доступні вже для всього українського бізнесу.
Зокрема, доступні наступні формати: «аудіо скрізь» (під час прослуховування музики аудіореклама звучить між піснями), подкасти, відеоформат, оголошення або банери.
Нагадаємо, музичний стрімінговий сервіс «Spotify» з 15 липня офіційно доступний в Україні.
Крім старту в Україні 15 липня «Spotify» також почав роботу на 12 нових ринках, включаючи Молдову, Казахстан, Білорусь, Росію, Албанію, Боснію і Герцеговину, Хорватію, Косово, Чорногорію, Сербію, Словенію і Північну Македонію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].