У ІІ кварталі 2020 року китайський телекомгігант Huawei продав 55,8 млн мобільних пристроїв, перегнавши за цим показником південнокорейську компанію Samsung, яка реалізувала 53,7 млн пристроїв. Про це повідомила дослідницька фірма Canalys, передає CNBC.
За вказаний період китайська компанія відвантажила на 5% менше пристроїв, ніж за аналогічний період минулого року, Samsung – на 30% менше.
Це вперше, коли Huawei вдалось стати світовим лідером серед виробників смартфонів, однак аналітики ставлять під сумнів, що ця тенденція триватиме і надалі.
«Huawei буде складно утримувати лідерство в довгостроковій перспективі, – заявив в прес-релізі аналітик Canalys Мо Цзя. – Його основні партнери по каналах в ключових регіонах, таких як Європа, все більш насторожено ставляться до вибору пристроїв Huawei, придбання меншої кількості моделей і залученню нових брендів для зниження ризику… Однієї сильної позиції в Китаї буде недостатньо для підтримки Huawei на вершині, коли світова економіка почне відновлюватися».
У ІІ кварталі Huawei продала понад 70% своїх смартфонів в материковому Китаї. Тим часом, поставки смартфонів на міжнародних ринках впали на 27% в річному численні в період з квітня по червень. В Європі, ключовому регіоні для Huawei, частка ринку смартфонів компанії різко впала до 16% у другому кварталі в порівнянні з 22% за той же період в 2019 році.
Нагадаємо: Федеральна комісія зі зв'язку США офіційно визначила китайські Huawei і ZTE загрозами для національної безпеки.
Експерти підрахували, скільки коштуватиме технологічна війна між Китаєм та США.