Страхові компанії ARX і ARX Life підбили підсумки I півріччя 2020 року. Сума зібраних страхових премій ARX склала більше ніж 1 млрд 252 млн грн, що на 12% більше в порівнянні з 2019 роком. З них премії, зібрані від фізичних осіб, становлять понад 727 млн грн, що на 8% більше, ніж у 2019 году.Сума виплат склала більш ніж 463 млн грн, з них виплати фізичним особам становлять близько 349 млн грн.
Сума зібраних страхових премій ARX Life становить 126 млн грн, що на 63% більше, ніж у 2019 році.
Лідируючим сегментами non-life страхування є:
КАСКО – 53% у портфелі компанії
ДМС (добровільне медичне страхування) – 19% у портфелі компанії
Страхування майна – понад 12% у портфелі компанії
ОСЦПВ – 8% у портфелі компанії
Чистий прибуток компаній ARX і ARX Life склав 231 млн грн.
Компанія ARX надала підтримку лікарям проти СOVID-19,придбавши захисні костюми та маски на суму 300 000 грн та передавши їх до Київської міської лікарні №9. Додатково канадський акціонер Fairfax виділив на аналогічні цілі близько 2 млн грн, захисні костюми та обладнання були розподілени між лікарнями по всій території України.
Компанія ARX Life запустила новий продукт страхування життя «Антивірус», який включає в себе ризик госпіталізації з пневмонією будь-якого типу, в тому числі і COVID-19. Крім того, в усі програми туристичного страхування ARX включений захист від ризику COVID-19.
Андрій Перетяжко, Голова правління страхової компанії ARX зазначає наступне:
«Не дивлячись на складнощі 2020 року, компанія продовжила динамічний розвиток. Ми швидко прилаштувалися до нової реальності, зберегли команду і зробили свій внесок у боротьбу з СOVID-19, надавши підтримку медикам.
З огляду на жорсткі карантинні обмеження і зниження ділової активності, нам вдалося виконати план продажів за 6 місяців. Але найважливішим для нас залишається результат від страхової діяльності (андерайтинговий результат). Комбінований результат склав 88%, що є кращим результатом в історії компанії. При цьому цільові показники за рівнем сервісу утримується на найвищому рівні, а задоволеність клієнтів процесом врегулювання збитків склала близько 93% (4.7 з 5).
Гарні результати сьогодні – запорука нашої стійкості та конкурентоспроможності на ринку в найближчі місяці і навіть роки. Це капітал, який дозволить нам поліпшити ринкові позиції, продовжувати інвестувати в інноваційні продукти та сервіси, а також допоможе зберегти високу мотивацію нашої команди».