Найбільший в світі виробник продуктів харчування Nestle оголосив про запуск нового продукту бренду Garden Gourmet, рослинної альтернативи тунця – Sensational Vuna ( «тунець» англійською – tuna). Про це повідомляє HighTech.
Продажі почнуться вже наприкінці літа 2020 року в Швейцарії.
До складу продукту входять вода, пшеничний глютен, гороховий білок, рапсове масло, сіль і натуральні ароматизатори. Всі інгредієнти рослинного походження.
Компанія буде виробляти рослинного тунця під брендом Garden Gourmet в скляних банках, а в деяких супермаркетах з'являться готові сендвічі з Vuna. Nestle рекомендує використовувати рослинного тунця для приготування салатів, бутербродів і піци.
Аналітики вважають, що рослинні альтернативи м'яса, риби і морепродуктів можуть задати новий напрямок на ринку. Причому основним покупцем веганскої і вегетаріанської продукції, швидше за все, стане Азія.
Виручка підрозділу в минулому році склала $12,2 млрд (при загальній виручці Nestle в 2019 році в $101,9 млрд). І хоча частка продуктів на основі рослинних альтернатив поки що невелика – близько $220 млн в минулому році, їх продажі швидко зростають. Тільки за перше півріччя 2020 року вони зросли на 40%.
Генеральний директор Nestle Марк Шнайдер повідомив, що в компанії мають намір розвивати і далі вегетаріанський напрямок.
Нагадаємо, американський стартап також взявся за створення штучного тунця, який би підходив для суші.