Nestle почала виробляти «штучну рибу» – рослинну заміну тунця
Продажі почнуться вже наприкінці літа

Найбільший в світі виробник продуктів харчування Nestle оголосив про запуск нового продукту бренду Garden Gourmet, рослинної альтернативи тунця – Sensational Vuna ( «тунець» англійською – tuna). Про це повідомляє HighTech.
Продажі почнуться вже наприкінці літа 2020 року в Швейцарії.
До складу продукту входять вода, пшеничний глютен, гороховий білок, рапсове масло, сіль і натуральні ароматизатори. Всі інгредієнти рослинного походження.
Компанія буде виробляти рослинного тунця під брендом Garden Gourmet в скляних банках, а в деяких супермаркетах з'являться готові сендвічі з Vuna. Nestle рекомендує використовувати рослинного тунця для приготування салатів, бутербродів і піци.
Аналітики вважають, що рослинні альтернативи м'яса, риби і морепродуктів можуть задати новий напрямок на ринку. Причому основним покупцем веганскої і вегетаріанської продукції, швидше за все, стане Азія.
Виручка підрозділу в минулому році склала $12,2 млрд (при загальній виручці Nestle в 2019 році в $101,9 млрд). І хоча частка продуктів на основі рослинних альтернатив поки що невелика – близько $220 млн в минулому році, їх продажі швидко зростають. Тільки за перше півріччя 2020 року вони зросли на 40%.
Генеральний директор Nestle Марк Шнайдер повідомив, що в компанії мають намір розвивати і далі вегетаріанський напрямок.
Нагадаємо, американський стартап також взявся за створення штучного тунця, який би підходив для суші.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].