За перші шість місяців 2020 року американські агентства з захисту прав споживачів отримали понад 400 скарг на додаток для торгівлі акціями без комісій Robinhood, пише Bloomberg. Це в чотири рази більше, ніж кількість скарг на конкуруючі сервіси.
Robinhood, який в 2020 році вже зіткнувся зі збоєм в роботі і самогубством трейдера-новачка через плутанину в додатку, оцінюється в $11,2 млрд.
Зокрема, початківці-інвестори поскаржилися на збій в роботі Robinhood у березні 2020 року – тоді сервіс зупинив торги на весь день на тлі коливань ринку через коронавірус. Найбільше користувачів турбує, що ніхто в Robinhood не міг сказати, в чому справа і допомогти, відзначає агентство: клієнтам пропонували написати e-mail.
У компанії розповіли Bloomberg, що в 2020 році подвоїли кількість співробітників служби підтримки, але точну кількість не розкрили. Після збоїв у березні сервіс виплачує компенсації користувачам, додали в Robinhood.
За словами обізнаних джерел видання, зараз Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) і Служба регулювання галузі фінансових послуг (FINRA) розслідують дії Robinhood через збій в березні.
Перевірка регуляторів може поставити під загрозу потенційне IPO, якого давно чекають інвестори, або продаж великому банку або інтернет-компанії, відзначає Bloomberg.
Заснований в 2013 році, Robinhood позиціонує себе як сервіс «для всіх»: у компанії понад 13 млн акаунтів, а середній вік клієнтів – 31 рік, вказує агентство. При цьому майже половина з них стверджує, що інвестує вперше.
У червні 2020 року Forbes написав про самогубство студента Александра Кернса, який наклав на себе руки після того, як побачив на своєму рахунку в додатку Robinhood відомості про борг у $730 165. Після цього випадку компанія обіцяла змінити інтерфейс і додати навчальні курси для початківців-інвесторів.
Незважаючи на проблеми, в серпні сервіс залучив $200 млн і за місяць збільшив оцінку на $2,6 млрд – до $11,2 млрд.
За матеріалами vc.ru