Unilever витратить $1,2 млрд на те, щоб прибрати вуглеводневу сировину зі складу миючих засобів

Процес має бути повністю завершений до 2030 року

фото www.flickr.com/photos/gerardstolk/50248659811

Коли компанія ставить собі за мету досягти нульового рівня викидів за певний період часу, вона має почати скорочувати викиди вуглецю на всіх можливих напрямках. Британо-нідерландська Unilever готова витратити 1 млрд євро ($1,2 млрд) на те, щоб повністю відмовитися від вуглеводневої сировини у виробництві своїх мийних засобів до 2030 року, повідомляє Bloomberg.

Звичайно важко асоціювати «чорне золото» з приємним запахом мийних засобів, якими перуть одяг, але це диво хімії. За допомогою серії хімічних реакцій сполуки вуглецю з довгим ланцюгом, що містяться в сирій нафті, можна перетворити в хімічні речовини, здатні видаляти масляні плями з тканини. Припинення використання викопного палива для виробництва цих хімікатів було технічно можливим протягом десятиліть, але вартість залишалася непомірно високою.

Для Unilever – це перша велика інвестиція в сектор, який нарешті почав шукати заміну хімії у своєму виробничому процесі інгредієнтами, отриманими з деревини або мікробної ферментації, або навіть переробленого вуглецю з інших галузей.

В компанії розраховують, що це дозволить скоротити вуглецевий слід продукції на 20%.

Нагадаємо: Microsoft, Nike, Starbucks, Unilever і Danone створили консорціум, який займеться вирішенням проблеми зміни клімату. Група отримала назву Transform to Net Zero.

До її складу увійшли також автовиробник Mercedes-Benz AG, данський суднохідний гігант Moller-Maersk, індійська інформаційно-технологічна Wipro, власник Avon – Natura & Co та низка інших.

Як повідомлялось, Apple заявила, що стане «вуглецево-нейтральною» компанією по усьому ланцюжку поставок до кінця десятиліття, «на 20 років раніше», ніж було заплановано.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS