Данський виробник іграшок Lego A/S в першому півріччі 2020 року збільшив операційний прибуток і виторг, попри пандемію. Про це повідомляється на сайті компанії.
Згідно з повідомленням, операційний прибуток в січні-червні склав 3,899 млрд данських крон ($612,5 млн) у порівнянні з 3,498 млн крон роком раніше. Чистий прибуток скоротився лише на 1% – до 2,634 млн крон.
Виторг за перше півріччя зріс на 7% – до 15,744 млн крон. Глобальні продажі збільшилися на 14%. Двозначне зростання в процентному відношенні було зафіксовано на основних для компанії ринках: в Південній і Північній Америці, Західній Європі, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Китаї.
«Протягом першого півріччя ми побачили переваги наших інвестицій у довгострокових ініціативах зростання, таких як електронна комерція та інновації продуктів. Наше потужне портфоліо сподобалось будівельникам будь-якого віку, а наша нещодавно оновлена платформа електронної комерції та гнучкий глобальний ланцюг поставок дозволили нам задовольнити попит в Інтернеті», – зазначив головний виконавчий директор Lego Нільс Крістіансен.
В інтерв'ю Financial Times він повідомив, що зростання продовжилося і в перші два місяці другого півріччя.
У компанії відзначили, що кількість відвідувачів її онлайн магазину в січні-червні зросла вдвічі у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – до 100 млн осіб.
Крім цього, в першому півріччі Lego відкрила 46 фізичних магазинів, 30 з яких в Китаї. За підсумками всього 2020 року компанія розраховує відкрити 120 нових магазинів, включаючи 80 в Китаї.
Інші виробники іграшок, включаючи американські Mattel Inc. (SPB: MAT) і Hasbro Inc. (SPB: HAS), в цьому році постали перед труднощами, такими як спалах коронавірусу та конкуренція з боку цифрових сервісів для дітей, відзначає FT. За перше півріччя Mattel скоротила продажі на 14%, базовий виторг Hasbro впав на 19%. Обидві компанії в другому кварталі отримали чистий збиток.
Раніше повідомлялося про вихід Lego в онлайн та адаптацію компанії під нові умови ринку.