Операційний прибуток і виторг Lego в I півріччі зросли, попри спалах коронавірусу
В інтерв'ю Financial Times виконавчий директор компанії повідомив, що зростання продовжилося і в перші два місяці другого півріччя

Данський виробник іграшок Lego A/S в першому півріччі 2020 року збільшив операційний прибуток і виторг, попри пандемію. Про це повідомляється на сайті компанії.
Згідно з повідомленням, операційний прибуток в січні-червні склав 3,899 млрд данських крон ($612,5 млн) у порівнянні з 3,498 млн крон роком раніше. Чистий прибуток скоротився лише на 1% – до 2,634 млн крон.
Виторг за перше півріччя зріс на 7% – до 15,744 млн крон. Глобальні продажі збільшилися на 14%. Двозначне зростання в процентному відношенні було зафіксовано на основних для компанії ринках: в Південній і Північній Америці, Західній Європі, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Китаї.
«Протягом першого півріччя ми побачили переваги наших інвестицій у довгострокових ініціативах зростання, таких як електронна комерція та інновації продуктів. Наше потужне портфоліо сподобалось будівельникам будь-якого віку, а наша нещодавно оновлена платформа електронної комерції та гнучкий глобальний ланцюг поставок дозволили нам задовольнити попит в Інтернеті», – зазначив головний виконавчий директор Lego Нільс Крістіансен.
В інтерв'ю Financial Times він повідомив, що зростання продовжилося і в перші два місяці другого півріччя.
У компанії відзначили, що кількість відвідувачів її онлайн магазину в січні-червні зросла вдвічі у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – до 100 млн осіб.
Крім цього, в першому півріччі Lego відкрила 46 фізичних магазинів, 30 з яких в Китаї. За підсумками всього 2020 року компанія розраховує відкрити 120 нових магазинів, включаючи 80 в Китаї.
Інші виробники іграшок, включаючи американські Mattel Inc. (SPB: MAT) і Hasbro Inc. (SPB: HAS), в цьому році постали перед труднощами, такими як спалах коронавірусу та конкуренція з боку цифрових сервісів для дітей, відзначає FT. За перше півріччя Mattel скоротила продажі на 14%, базовий виторг Hasbro впав на 19%. Обидві компанії в другому кварталі отримали чистий збиток.
Раніше повідомлялося про вихід Lego в онлайн та адаптацію компанії під нові умови ринку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].