Американський техногігант Apple оголосив, що збільшить збори з розробників додатків, оскільки має на меті перекласти частину витрат на нові цифрові податки на малий бізнес.
Як повідомляє CNBC, про цей крок компанія оголосила після того, як низка країн, включно з Бритнаією, Францією, Італією та Туреччиною, впровадили збори за цифрові послуги, які змушують технологічних гігантів сплачувати більше податків. Між тим, Apple додала, що деякі з її останніх коригувань цін відбулися через зміни ставок ПДВ (податку на додану вартість).
«Коли змінюються податки або обмінні курси, нам іноді потрібно оновлювати ціни в App Store», – йдеться в заяві Apple.
Компанія повідомила, що збори будуть скориговані в Німеччині через зміни ПДВ і нові податки на цифрові послуги у Франції, Італії та Великобританії, а ціни в магазинах додатків в цих країнах не зміняться. Однак ціни на додатки і покупки всередині додатків в App Store будуть збільшені після податкових змін в Чилі, Мексиці, Саудівській Аравії і Туреччині.
Apple не єдина пішла на такий крок – у заяві, зробленій кілька днів тому, Google повідомила рекламодавцям: «З 1 листопада 2020 р до вашого наступного рахунку або виписки за рекламу, які будуть показані в Великобританії, буде додано 2% збір в Великобританії DST (податок на цифрові послуги). Плата обумовлена новим податком на цифрові послуги в цій країні».
Раніше в серпні Amazon також заявила, що збільшує збори з продавців після того, як уряд Великобританії затвердив свій цифровий податок.
Податки на цифрові послуги – це тема, яка викликала розбіжності між низкою країн ЄС і Сполученими Штатами, батьківщиною цих технологічних гігантів. Білий дім вважає введення таких зборів несправедливим і дискримінаційним по відношенню до американських компаній.
Нагадаємо: влітку минулого року президент Франції Еммануель Макрон підписав закон про встановлення тривідсоткового податку на оборот коштів, пов'язаний з продажем великими технологічними компаніями цифрових послуг на території країни. Його зобов'язані платити концерни, річний оборот яких по всьому світу складає не менше 750 млн євро, з яких не менше 25 млн припадають на Францію. Вступ податку в силу було відкладено до кінця 2020 року.
Як відомо, раніше цього року США та Франція домовились відтермінувати впровадження мит та нового цифрового податку, поки в Організації економічної співпраці та розвитку (ОЄСР) тривали переговори про обкладення податком цифрової економіки. Однак згодом США розчарувались у цих переговорах та відійшли від них .
В липні адміністрація президента США Дональда Трампа заявила про наміри впровадити додаткові мита на низку імпортованих із Франції товарів у відповідь на введення Парижем цифрового податку.