General Motors вивчає варіанти виходу на ринок повітряних таксі.
Як повідомляє Autoblog, в компанії вважають, що їх вдосконалені електричні акумулятори Ultium підійдуть і для цього
«Ми твердо віримо в майбутнє наших електрокарів, а не тільки в автомобілів, – сказала виконавчий директор Мері Барра. – «Сила і гнучкість нашої акумуляторної системи Ultium відкриває двері для багатьох застосувань… включаючи повітряну мобільність».
Електричні аеротаксі – це літальні апарати з вертикальним зльотом і посадкою (VTOL), в яких замість реактивних двигунів використовуються електродвигуни. Розроблені таким чином, щоб уникнути використання довгих злітно-посадочних смуг, вони мають обертові крила і, в деяких випадках, ротори замість гребних гвинтів.
Представник GM Стюарт Фаул відмовився вдаватися в подробиці. «Це область, яка нам дуже подобається, і ми зараз її ррозглядаємо».
Корпоративні та приватні інвестори вклали не менше $2,3 млрд в понад 100 стартапів з виробництва літальних апаратів, включаючи дрони і електричні аеротаксі, але, за даними веб-сайту інвесторів PitchBook, технологія все ще стикається з серйозними перешкодами на шляху до комерціалізації і прибутковості.
Нагадаємо: у січні Hyundai об'єдналася з Uber Technologies для розробки електричних повітряних таксі і зобов'язалася інвестувати $1,5 млрд у міську мобільність до 2025 року.
Приблизно в той же час Toyota очолила раунд інвестицій в розмірі $590 млн в стартап з виробництва повітряного таксі Joby, а Daimler і Geely інвестували в Volocopter. Бренд Volkswagen Porsche працює з Boeing над концептуальним електричним літальним апаратом.
Як повідомлялось, компанія SkyDrive анонсувала запуск сервісу електричних аеротаксі в Токіо та Осаці в 2023 році.