Американська компанія Amazon, власник найбільшого в світі інтернет-магазину, слідом за Microsoft представила хмарну підписку на ігри, прагнучи таким чином залучити більше клієнтів, вимушених залишатися вдома через пандемію коронавірусу.
Сервіс, який буде називатися Luna, дебютує наступного четверга за ціною $5,99 на місяць і з можливістю купівлі блоку управління за $50.
На початку цього тижня Microsoft погодилася заплатити $7,5 млрд за компанію ZeniMax Media, що володіє оператором відеоігор Bethesda Softworks.
Цей сервіс був одним з небагатьох нових продуктів і послуг, представлених Amazon на корпоративному заході в четвер. Серед інших анонсованих продуктів – нові колонки та пристрої, пов'язані з безпекою.
При цьому поки що немає ніяких ознак виходу Amazon на ринок домашніх тренажерів, чутки про який на початку тижня завдали удару по акціях Peloton Interactive.
Нагадаємо, глава Spotify інвестує $1 млрд в європейські стартапи.