Amazon слідом за Microsoft запускає хмарний ігровий сервіс

Amazon слідом за Microsoft запускає хмарний ігровий сервіс

Серед інших анонсованих продуктів - нові колонки та пристрої, пов'язані з безпекою

Amazon слідом за Microsoft запускає хмарний ігровий сервіс
фото Shutterstock

Американська компанія Amazon, власник найбільшого в світі інтернет-магазину, слідом за Microsoft представила хмарну підписку на ігри, прагнучи таким чином залучити більше клієнтів, вимушених залишатися вдома через пандемію коронавірусу.

Сервіс, який буде називатися Luna, дебютує наступного четверга за ціною $5,99 на місяць і з можливістю купівлі блоку управління за $50.

На початку цього тижня Microsoft погодилася заплатити $7,5 млрд за компанію ZeniMax Media, що володіє оператором відеоігор Bethesda Softworks.

Цей сервіс був одним з небагатьох нових продуктів і послуг, представлених Amazon на корпоративному заході в четвер. Серед інших анонсованих продуктів – нові колонки та пристрої, пов'язані з безпекою.

При цьому поки що немає ніяких ознак виходу Amazon на ринок домашніх тренажерів, чутки про який на початку тижня завдали удару по акціях Peloton Interactive.

Нагадаємо, глава Spotify інвестує $1 млрд в європейські стартапи.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло