Amazon слідом за Microsoft запускає хмарний ігровий сервіс
Серед інших анонсованих продуктів - нові колонки та пристрої, пов'язані з безпекою

Американська компанія Amazon, власник найбільшого в світі інтернет-магазину, слідом за Microsoft представила хмарну підписку на ігри, прагнучи таким чином залучити більше клієнтів, вимушених залишатися вдома через пандемію коронавірусу.
Сервіс, який буде називатися Luna, дебютує наступного четверга за ціною $5,99 на місяць і з можливістю купівлі блоку управління за $50.
На початку цього тижня Microsoft погодилася заплатити $7,5 млрд за компанію ZeniMax Media, що володіє оператором відеоігор Bethesda Softworks.
Цей сервіс був одним з небагатьох нових продуктів і послуг, представлених Amazon на корпоративному заході в четвер. Серед інших анонсованих продуктів – нові колонки та пристрої, пов'язані з безпекою.
При цьому поки що немає ніяких ознак виходу Amazon на ринок домашніх тренажерів, чутки про який на початку тижня завдали удару по акціях Peloton Interactive.
Нагадаємо, глава Spotify інвестує $1 млрд в європейські стартапи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].