У Bolt розповіли про основні результати першого місяця прокату електросамокатів у Києві

Попит був значно більший, ніж очікували, а втрачених самокатів значно менше ніж 1%

фото: blog.bolt.eu

У компанії Bolt, яка 7 серпня почала роботу прокату електросамокатів у Києві, заявили, що попит був значно більший, ніж очікували. Про це розповів регіональний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний в інтерв'ю «Економічній правді».

«Скажу, що попит був значно більший, ніж ми очікували. Ми розуміли, що це новий сервіс для міста і попит буде вищий, ніж зазвичай є в європейських країнах, але не думали, що настільки. Ми перші прийшли на ринок, прийняли на себе ризики і отримали перші результати і їх цінність настільки висока, що не всім я можу поділитися», – зазначив Потічний.

Також він повідомив, що втрачених самокатів значно менше ніж 1%.

«Це унікальний показник для, мабуть, всіх наших ринків, навіть досить таких розвинених країн», – підкреслив Потічний.

За його словами, середня тривалість поїздок по часу і по пробігу – близько 6 кілометрів в середньому і 20-25 хвилин триває поїздка. Переважна частина поїздок має характер прогулянки.

На питання, скільки компанія наразі інвестувала у проєкт, Потічний відповів:

«Тут основна інвестиція – це, власне, самокати і податки. Самокати коштують 500 євро, плюс вартість їх доставки в Україну. Крім того, ми їх завезли в українську компанію, заплатили одразу 20% ПДВ, ввізне мито 10% і ще акциз близько 5%. Ми тільки місяць тому запустили бізнес, поки що важко говорити про окупність».

Нагадаємо: компанія Bolt та КМДА визначили спільні дії про врегулювання правової колізії щодо запровадження у столиці сервісу з прокату електросамокатів

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS