У Bolt розповіли про основні результати першого місяця прокату електросамокатів у Києві
Попит був значно більший, ніж очікували, а втрачених самокатів значно менше ніж 1%

У компанії Bolt, яка 7 серпня почала роботу прокату електросамокатів у Києві, заявили, що попит був значно більший, ніж очікували. Про це розповів регіональний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний в інтерв'ю «Економічній правді».
«Скажу, що попит був значно більший, ніж ми очікували. Ми розуміли, що це новий сервіс для міста і попит буде вищий, ніж зазвичай є в європейських країнах, але не думали, що настільки. Ми перші прийшли на ринок, прийняли на себе ризики і отримали перші результати і їх цінність настільки висока, що не всім я можу поділитися», – зазначив Потічний.
Також він повідомив, що втрачених самокатів значно менше ніж 1%.
«Це унікальний показник для, мабуть, всіх наших ринків, навіть досить таких розвинених країн», – підкреслив Потічний.
За його словами, середня тривалість поїздок по часу і по пробігу – близько 6 кілометрів в середньому і 20-25 хвилин триває поїздка. Переважна частина поїздок має характер прогулянки.
На питання, скільки компанія наразі інвестувала у проєкт, Потічний відповів:
«Тут основна інвестиція – це, власне, самокати і податки. Самокати коштують 500 євро, плюс вартість їх доставки в Україну. Крім того, ми їх завезли в українську компанію, заплатили одразу 20% ПДВ, ввізне мито 10% і ще акциз близько 5%. Ми тільки місяць тому запустили бізнес, поки що важко говорити про окупність».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].