Японський концерн Toyota після кількох років випробувань водневих вантажівок у портах Лос-Анджелеса заявив про намір подальшого розвитку цієї технології. Автовиробник об'єднав зусилля зі своїм підрозділом Hino, щоб спільно розробити електричний тягач на паливних елементах для північноамериканського ринку, пише HighTech Plus з посиланням на New Atlas.
Toyota вперше зайнялася електромобілями в 1997 році, представивши бензиново-електричний Prius, а через три роки почала тестувати гібридні автомобілі на паливних елементах. Ця технологія досі не отримала широкого визнання, але компанія залишається вірною своїй лінії і вважає водень єдино вірним способом електрифікації вантажівок.
Партнерство між Toyota і Hino полягає в оснащенні недавно розробленого шасі Hino XL Series – тягача, на якому зазвичай встановлюють 6-циліндровий дизельний двигун A09C – технологією паливних елементів.
Раніше в 2020 році Toyota і Hino вже заявляли про аналогічну співпрацю, в результаті якої на дорогах Японії має з'явитися 25-тонна фура. Перший робочий прототип очікується в першій половині 2021 року. Швидше за все, американський варіант теж не забариться з'явитися, хоча точних термінів компанії поки не розголошували, повідомляє New Atlas.
«Версія Hino XL Series на паливних елементах – це безпрограшний варіант і для клієнтів, і для спільноти, – заявив Так Йоко, головний інженер Toyota Research and Development. – Він буде тихим, плавним і потужним, а виділяти буде тільки воду. Понад 20 років досвіду Toyota в паливних елементах в поєднанні з досвідом в важких вантажівках Hino створять інноваційний і функціональний продукт».
Нагадаємо, Іспанія запланувала стати важливим гравцем в секторі «зеленого» водню.
Також повідомлялося, що Китай вводить стимули для автопрому на водневих паливних елементах.