Adidas і Lululemon продаватимуть спортивний одяг з «веганської шкіри», зробленої з грибів

На ринку з’явився новий екологічний замінник шкіри

https://boltthreads.com

Бренди Adidas, Lululemon, Kering (Gucci і Saint Laurent) і Stella McCartney оголосили про співпрацю з стартапом з Сан-Франциско Bolt Threads, передає vc.ru з посиланням на The New York Times.

Виробники одягу будуть інвестувати в розробки компанії в обмін на новаторський продукт Bolt Threads – замінник шкіри, вирощений з міцелію грибів. Кожен із брендів виділив «семизначну суму», заявив засновник і глава стартапу Ден Уідмайєр. Однак точні цифри сторони не розкривають.

Перші товари з «веганскою шкірою» Mylo, від кросівок Adidas до аксесуарів Stella McCartney, надійдуть у продаж в 2021 році, пише видання.

Уідмайєр заявив, що це важливий крок на шляху до масового використання біоматеріалів.

«Ця індустрія залишається екологічною бомбою уповільненої дії і повна застарілих технологій», – додав він.

Mylo вирощується на заводах в Європі, на яких раніше виробляли гриби для ринку делікатесів, заявили в Bolt Threads. Але назву або місце розташування фабрики компанія не розкриває.

Перший крок виробництва «веганської шкіри» – вирощування міцелію, кореня грибів. При виробництві міцелію використовується половина обсягу води, необхідної для виробництва бавовни, і не використовуються вироби тваринного походження, уточнили в компанії.

Приблизно за 8-10 днів міцелій розростається по органічній підстилці при контрольованій температурі і вологості, пояснюють в Bolt Threads. Утворені товсті листи обробляються і фарбуються.

Adidas і Lululemon продаватимуть спортивний одяг з «веганської шкіри», зробленої з грибів
https://boltthreads.com

«Коли ви торкаєтеся до синтетичної шкіри, ви відчуваєте холодний пластик. У той же час Mylo має еластичність і тепло, які дійсно здаються природними», – каже Джеймі Бейнбрідж, віце-президент з розробки продукції Bolt Threads.

Стелла Маккартні вірить, що «технологія Mylo все змінить». Однак купувати товари Gucci, Saint Laurent і Stella McCartney не всі можуть собі дозволити через їх ціну, відзначає The New York Times. Тому участь Adidas і Lululemon з мас-маркету робить угоду «цікавішою».

Нагадаємо, в Україні запустили виробництво власного штучного м’яса, яке, як стверджує виробник, за смаковими властивостями не відрізняється від звичайного м’яса.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS