Соцмережа Facebook видалила рекламу цибулі канадської компанії EW Gaze, порахувавши, що вона містить «сцени сексуального характеру». Цю публікацію пізніше було відновлено, а продажі цибулі в компанії виросли в кілька сотень разів, пише HighTech.
Компанія EW Gaze, яка торгує насінням овочів у Канаді, хотіла розмістити на Facebook рекламу насіння цибулі Walla Walla, але алгоритм видалив публікацію, зазначивши, що вона містить «відверті сцени». З цієї ж помилкою зіткнулися ще десятки користувачів соцмережі.
Компанія принесла вибачення за помилку, допущену її алгоритмом. Як відзначили фахівці Facebook, «очевидно, що алгоритм просто переплутав форми цибулі і запідозрив, що вони можуть бути схожі на груди або сідниці».
«Ми використовуємо автоматизовану технологію, щоб відгороджувати наших користувачів від сексуального контенту, але іноді алгоритм може помилятися, а модератори не можуть впоратися з тим обсягом інформації, який щодня викладається в соцмережі. Ми відновили цей пост і приносимо вибачення, якщо це призвело до неприємностей у бізнесі», – зазначив представник Facebook Мег Сінклер.
Компанія EW Gaze зазначила, що вони оцифрували всі товари, щоб їх клієнти могли купувати їх в інтернеті в умовах коронавірусу. Це призвело до того, що бюджет їх рекламних компаній в онлайні виріс, проте вони не очікували таких наслідків.
«Через цю історію ми продали більше цибулі, ніж за останніх п'ять років, – відзначили в компанії. – До того ж, тепер у нас на сайті можна знайти новий товар – «сексуальну цибулю».
Нагадаємо, у Facebook відповіли на критику авторів фільму від Netflix «Соціальна дилема» про негативний бік соцмережі.