Мережа коворкінгів WeWork вирішила знизити ціни, щоб утримати своїх клієнтів. Як повідомляє FT, компанія пропонує знижки існуючим клієнтам по всьому світу, а у деяких випадках вдвічі знижує орендну плату.
WeWork має намір показати свою силу і стабільність після невдалої спроби первинного публічного розміщення акцій, після якого її оцінка впала з $47 млрд доларів у січні 2019 року до $2,9 млрд в березні 2020.
У компанії нове керівництво, і нещодавно вона опублікувала в New York Times рекламу, в якій стверджувалося, що з ліквідністю щонайменше в $3 млрд станом на 30 червня, вона «тут, щоб залишитися».
Компанія надає знижки на так зване членство в індивідуальному порядку, беручи до уваги розмір клієнта і те, як довго він чи вона мають намір співпрацювати з WeWork. Але цей крок показуває труднощі, з якими стикається весь сектор загального робочого простору.
WeWork і IWG, які вважаються найбільшими мережами коворкінгів, не володіють власними офісними будівлями, а замість цього орендують приміщення на основі довгострокової оренди, ділять їх, а потім надають в оренду через коротші угоди.
Нагадаємо: у квітні WeWork запропонувала деяким своїм орендаторам сплачувати половину орендної плати, щоб заманити їх на підписання довгострокових договорів оренди і звести до мінімуму скасування під час пандемії.