Акції Netflix впали на 6% через різке зниження кількості нових підписників

Сервіс у зв’язку з цим буде змушений підвищити ціни, вважають аналітики

фото pixabay.com

Стрімінговий сервіс Netflix Inc у вівторок відзвітував про максимальне за чотири роки квартальне зниження кількості нових підписників на тлі зростання конкуренції між стрімінговими сервісами, пом'якшення обмежувальних заходів і повернення прямих спортивних трансляцій на телеекрани, передає Reuters.

За квартал, що завершився 30 вересня, компанія залучила 2,2 млн платних підписок по всьому світу – менше свого прогнозу і оцінок Уолл-стріт, яка чекала показника в 3,4 млн.

Прибуток на акцію також виявився нижчим за очікування і склав $1,74. Консенсусний прогноз припускав $2,14 на акцію, показали дані IBES від Refinitiv.

Акції Netflix у вівторок впали майже на 6%.

«Кількість підписників на внутрішньому ринку залишилася майже без змін, що підкреслює насиченість ринку США для Netflix», – прокоментував Росс Бенес, аналітик eMarketer. За його словами, з уповільненням темпів зростання кількості абонентів всередині країни збільшення доходів, швидше за все, буде відбуватися за рахунок підвищення цін.

Загальна кількість підписників Netflix у світі до кінця третього кварталу склала 195,2 млн.

Компанія також повідомила, що планує в цьому році завершити зйомки понад 150 фільмів, а в кожному кварталі 2021 року випускати більше оригінальних програм порівняно з 2020 роком.

Виручка Netflix зросла на 22,7% до $6,44 млрд в третьому кварталі, перевищивши прогноз у $6,38 млрд.

Чистий прибуток за квартал зріс до $790 млн, або $1,74 на акцію, з $ 665,2 млн, або $1,47 на акцію, у той же період минулого року.

Нагадаємо, Netflix найняла українські студії озвучення для дубляжу своїх проектів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS