Популярний канадський сервіс для створення інтернет-магазинів Shopify і китайський сервіс коротких відео TikTok оголосили про початок співпраці, передає Коммерсант.
У рамках цього в TikTok з'явиться канал і реклама Shopify, а клієнти Shopify зможуть розповісти про себе в TikTok.
У США цей проект вже почав діяти, в Європі та Південно-Східній Азії він стане доступний на початку 2021 року.
Партнерство з TikTok, одним з найпопулярніших додатків останніх років, стало черговим великим спільним проектом для Shopify, у якого налічується близько 1 млн підприємців у 175 країнах світу.
Серед інших партнерів цього канадського сервісу, що розвиває електронну комерцію по всьому світу, вже є такі великі платформи, як Facebook, Instagram, Snapchat, Google, Amazon і Walmart.
Про проблеми, з якими зіткнувся сервіс TikTok у США, в матеріалі Mind «Тік-Точна» сага: у чому епічність битви Дональда Трампа з Пекіном за TikTok».