Китайський TikTok і канадський Shopify оголосили про партнерство
Канадський сервіс розвиває електронну комерцію по всьому світу

Популярний канадський сервіс для створення інтернет-магазинів Shopify і китайський сервіс коротких відео TikTok оголосили про початок співпраці, передає Коммерсант.
У рамках цього в TikTok з'явиться канал і реклама Shopify, а клієнти Shopify зможуть розповісти про себе в TikTok.
У США цей проект вже почав діяти, в Європі та Південно-Східній Азії він стане доступний на початку 2021 року.
Партнерство з TikTok, одним з найпопулярніших додатків останніх років, стало черговим великим спільним проектом для Shopify, у якого налічується близько 1 млн підприємців у 175 країнах світу.
Серед інших партнерів цього канадського сервісу, що розвиває електронну комерцію по всьому світу, вже є такі великі платформи, як Facebook, Instagram, Snapchat, Google, Amazon і Walmart.
Про проблеми, з якими зіткнувся сервіс TikTok у США, в матеріалі Mind «Тік-Точна» сага: у чому епічність битви Дональда Трампа з Пекіном за TikTok».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].