Попит на золото в Індії впав на 30% в попередньому кварталі, але, за даними Всесвітньої ради по золоту, на ринок повернулося почуття «обережного оптимізму». Індія – один з найбільших ринків золота.
Як повідомляє CNBC, попит на ювелірні вироби в Індії з липня по вересень впав на 48% в річному вираженні до 52,8 тонн з 101,6 тонн роком раніше, говориться в звіті організації. Але попит на золото в якості інвестицій зріс на 52% до 33,8 тонни за рік.
Загальний попит на золото, який включає ювелірні вироби та інвестиції, впав в кварталі, що закінчився у вересні, але падіння було менш серйозним, ніж падіння на 70%, що спостерігалося в попередні три місяці.
Дорогоцінний метал грає важливу роль в культурі Індії – вважається сприятливим купувати золото під час свят або дарувати золоті прикраси в якості подарунка на весілля. Він також вважається символом достатку.
Експерти пояснили, що попит на золото в період з липня по вересень має тенденцію бути відносно низьким через сезонні чинники, таких як мусони і несприятливі періоди. Падіння попиту на золоті прикраси також було пов'язано зі скасуванням або перенесенням багатьох фестивалів і весіль через пандемію COVID-19/
Хоча є очікування, що в нинішньому кварталі з'явиться деяке збільшення попиту, на думку Всесвітньої ради по золоту, це навряд чи компенсує зниження річного попиту на золото в Індії.
У звіті Всесвітньої ради по золоту кажуть, що світовий попит на золото знизився на 19% в річному вираженні до 892 тонн за квартал з липня по вересень – це найнижчий показник за квартал з третього кварталу 2009 року.
Нагадаємо: центральні банки низки країн продали 12,1 тонн золота в чистому вигляді за квартал з липня по вересень вперше з кінця 2010 року.
Хоча загальний попит на золото впав, за три місяці спостерігалося значне зростання інвестиційного попиту, який виріс на 21% в річному вираженні, оскільки інвестори купували золоті злитки, монети та забезпечені золотом ETF.
Золото вважається безпечним вкладенням грошей, коли ринки стикаються з невизначеністю або волатильністю, що мало місце під час пандемії і напередодні президентських виборів в США на наступному тижні.
Однак покупці уникали покупки золотих прикрас через рекордно високу ціну на дорогоцінний метал в багатьох валютах і економічну невизначеність, з якою вони стикаються у зв’язку з глобальною рецесією, викликаною пандемією. Попит на ювелірні вироби впав на 29% в порівнянні з минулим роком.