Санкції США не вплинули на кількість нафти, яку росія відправляє на експорт у танкерах – Reuters
Більшість танкерів можуть не встигнути дійти до Індії до 21 листопада — дедлайну, встановленого Трампом
Запроваджені минулого тижня санкції США та Євросоюзу щодо найбільших російських нафтокомпаній, «Лукойла» та «Роснєфті», все ще не вплинули на обсяги експортних відвантажень нафти із західних портів рф.
Про це повідомляє Reuters із посиланням на дані LSEG і трейдерів.
Хоча погодні умови обмежують потужності терміналів на Балтиці та Чорному морі, постачання нафти через порти Приморськ, Усть-Луга та Новоросійськ у жовтні становитимуть близько 2,33 млн барелів на добу, що відповідає запланованим обсягам експорту на поточний місяць.
Відведений США час для згортання всіх торгових операцій із «Роснєфтью» та «Лукойлом» спливає 21 листопада, тоді як маршрут із балтійських портів, Приморська та Усть-Луги, до ключових покупців – НПЗ в Індії – становить близько чотирьох тижнів, залишаючи мало часу для ухвалення рішень.
«З Балтики до Індії щонайменше чотири тижні ходу, в зимовий період термін може ще збільшитися. Все, що вантажиться в Приморську, гарантовано прибуде до Індії після 21 листопада», – сказав один із трейдерів.
Інше джерело в галузі зазначило, що основною проблемою можуть бути фінансові ризики.
«Банки буде складно переконати в тому, що платежі не підуть на користь компаній, що потрапили під санкції. Платежі в рупіях не цікаві», – сказав він.
Індійська нафтохімічна компанія Reliance Industries повідомила , що оцінює вплив нових західних санкцій на свої джерела постачання сировини. Компанія купує сировину «Роснєфті» за довгостроковим контрактом.
Трейдери вважають, що формально «Роснєфть» і «Лукойл» та їхні дочірні компанії перестануть продавати нафту на експорт кінцевим покупцям, збільшивши ланцюг торгових посередників.
Це спричинить зростання витрат для продавців, але знизить ризики для покупців сировини, вважають співрозмовники Reuters.
Бекграунд. Нагадаємо: напередодні FT писала, що індійського мільярдера Лакшмі Міттала звинуватили в закупівлі російської нафти в обхід санкцій. Танкери застосовували «обманні практики» – вимикали транспондери або передавали неправдиві координати.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













