Sony купує стрімінговий сервіс Crunchyroll за майже $1,2 млрд

Ця покупка дасть змогу японському конгломерату конкурувати з гігантами індустрії розваг, такими як Netflix

фото www.flickr.com/photos/tofuprod/7312380776

AT &T погодилася продати стрімінговий сервіс Crunchyroll компанії Funimation, що належить Sony Pictures Entertainment і Sony Music Entertainment. Ціна угоди становить $1,175 млрд. Як повідомляє CNBC, японський конгломерат завдяки отриманню Crunchyroll прагне зміцнити свій бізнес у сфері розважального контенту.

Угода надасть Sony доступ до 3 млн платних передплатників Crunchyroll в більш ніж 200 країнах і регіонах, що допоможе японській компанії конкурувати з гігантами індустрії розваг, такими як Netflix.

AT&T прагне монетизувати свої непрофільні активи з того часу, як в червні до влади прийшов генеральний директор Джон Верстаті. Остання угода дозволить компанії інвестувати в інші напрямки, включаючи створення контенту й ігор.

Попри відданих шанувальників аніме Crunchyroll, AT&T вважає, що сервіс потокового мовлення аніме був занадто нішевим для ширшої аудиторії, яку хоче залучити його потоковий сервіс HBO Max, повідомило джерело телеканалу.

Нагадаємо: у 2017 році Sony купила Funimation приблизно за $143 млн. Таким чином, якщо угоду схвалять регулятори, Sony будуть належати два найпопулярніших дистриб'юторів аніме.

Останнім часом анімаційний бізнес процвітає завдяки рекордному успіху японського анімаційного фільму «Вбивця демонів». Фільм з’явиться в США на початку 2021 року. Поширювати його буде компанія Funimation.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS