Авіаційна промисловість України перебуває в кризовому стані – НІСД

А також втрачає конкурентоспроможність на ринках збуту як продукції кінцевого виробництва, так і комплектуючих

фото: niss.gov.ua

Авіаційна промисловість України перебуває в кризовому стані, втрачає конкурентоспроможність на ринках збуту як продукції кінцевого виробництва, так і комплектуючих. Про це повідомляється в аналітичній записці Національного інституту стратегічних досліджень (НІСД) «Щодо реалізації стратегії відродження вітчизняного авіабудування на період до 2030 року».

«Розроблення і впровадження авіаційної техніки стратегічно важливе не тільки для подальшого розвитку галузі, але й для збереження перспектив розвитку України як сучасної високотехнологічної держави», – стверджують у НІДС.

Зазначається, що певним технологічним проривом є розробка та виробництво безпілотних летальних апаратів, але ці процеси не набули системного характеру.

Згідно з повідомленням, наразі відбувається скорочення науково-технічного і технологічного потенціалу авіаційної промисловості та її відставання від розвинених країн.

Основними проблемними питаннями, що гальмують розвиток авіаційної промисловості України є:

У зв’язку зі зменшенням обсягів виробництва за останні роки авіаційна промисловість Україна втрачає конкурентоздатність на світових ринках. Авіаційна галузь промисловості України нараховує понад 60 підприємств. Потенціал авіаційної промисловості дає змогу збільшувати обсяги розроблення і виробництва авіаційної техніки, зокрема регіональних пасажирських та транспортних літаків, авіаційних двигунів та агрегатів, бортового радіоелектронного обладнання, орієнтованого на використання супутникових систем зв’язку, навігації та спостережень, вертольотів та літальних апаратів малої авіації, зокрема безпілотних.

Пріорітетами розвитку галузі НІСД визначає:

В аналітичній записці зазначається, що в межах реалізації пріоритету, пов’язаного з підвищенням ефективності роботи авіаційної промисловості, доцільно створити українську авіаційну компанію для регіональних перевезень пасажирів з використанням літаків вітчизняного виробництва та досвіду функціонування авіаційної компанії вантажних перевезень «Авіалінії Антонова», що спеціалізується на перевезенні габаритних та надважких вантажів.

Нагадаємо: уряд схвалив концепцію розвитку авіаційної промисловості на 2021-2030 роки. Сумарний бюджет програми становить 40 мільярдів гривень на весь період.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS