Шведський підрозділ компанії McDonald's оголосив про відкриття перукарні, де будуть робити зачіски, що нагадують за формою логотип, пише Fox News.
«Коли ми зрозуміли, що люди носять наші« золоті арки »(назва логотипу McDonald's), ми повинні були діяти», – сказав Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald's Sweden.
Стрижка, яку компанія назвала «Golden M», натхненна знаменитої зачіскою з 90-х – наприклад, її носили Девід Бекхем і Леонардо Ді Капріо.
«Ми відкрили наш салон не тільки для того, щоб охороняти наш символ, але і щоб зробити його популярним для всіх. Барбершоп присвячений нашим улюбленим амбасадорам, ми будемо допомагати їм підтримувати їх Golden M в ідеальному стані – навіть в умовах, коли ми не можемо переміщатися настільки вільно, як зазвичай», – додав Стаффан Екстам.
У прес-релізі компанії повідомляється, що протягом двох годин після онлайн-запуску всі зустрічі в салоні з відомим стилістом Адамом Лукачем були заброньовані.
Компанія провела кілька віртуальних майстер-класів, відвідувачам дали уроки стрижки та укладки.
Також компанія обіцяє, що ті, хто зважиться зробити зачіску «Golden M», зможуть отримати безкоштовний біг-мак через додаток Golden M Detector.
Нагадаємо, McDonald's оголосив, що буде готувати бургери по-новому.