McDonald's відкрив у Стокгольмі перукарню
Відвідувачі отримають не лише фірмову зачіску, а й біг-мак у подарунок

Шведський підрозділ компанії McDonald's оголосив про відкриття перукарні, де будуть робити зачіски, що нагадують за формою логотип, пише Fox News.
«Коли ми зрозуміли, що люди носять наші« золоті арки »(назва логотипу McDonald's), ми повинні були діяти», – сказав Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald's Sweden.
Стрижка, яку компанія назвала «Golden M», натхненна знаменитої зачіскою з 90-х – наприклад, її носили Девід Бекхем і Леонардо Ді Капріо.
«Ми відкрили наш салон не тільки для того, щоб охороняти наш символ, але і щоб зробити його популярним для всіх. Барбершоп присвячений нашим улюбленим амбасадорам, ми будемо допомагати їм підтримувати їх Golden M в ідеальному стані – навіть в умовах, коли ми не можемо переміщатися настільки вільно, як зазвичай», – додав Стаффан Екстам.
У прес-релізі компанії повідомляється, що протягом двох годин після онлайн-запуску всі зустрічі в салоні з відомим стилістом Адамом Лукачем були заброньовані.
Компанія провела кілька віртуальних майстер-класів, відвідувачам дали уроки стрижки та укладки.
Також компанія обіцяє, що ті, хто зважиться зробити зачіску «Golden M», зможуть отримати безкоштовний біг-мак через додаток Golden M Detector.
Нагадаємо, McDonald's оголосив, що буде готувати бургери по-новому.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].