Федеральна торгова комісія США (FTC) видала розпорядження для Amazon, Facebook, Twitter та інших компаній відзвітувати про методи збору та обробки персональних даних користувачів, передає vc.ru. з посиланням на CNBC.
Перед владою США відзвітують Amazon, ByteDance, Discord, Facebook, Reddit, Snap, Twitter, WhatsApp і YouTube. У компаній буде 45 днів на надання відповіді з моменту отримання розпорядження.
Регулятора також цікавить інформація, як компанії визначають, яку рекламу показувати користувачам, як вимірюють залученість користувачів і чи впливають їх методи на дітей і підлітків.
Згідно із заявою, комісія хоче зрозуміти, як компанії впливають на те, що користувачі чують і бачать, з ким вони розмовляють і якою інформацією вони діляться, пише CNBC.
Discord заявив, що месенджер не вказує рекламу, тому він не заробляє ні на ній, ні на продажу даних користувачів, а Twitter висловив готовність до співпраці, повідомляє видання. Інші компанії не надали коментарі.
Нагадаємо, Федеральна торгова комісія США вимагає в суді від Facebook продати Instagram і WhatsApp, а в майбутньому запитувати схвалення таких угод. Компанія відповіла, що регулятор раніше вже схвалив ці угоди і тоді не виявив ніяких ризиків для конкуренції.
Нагадаємо, Міністерство юстиції США та 11 штатів подали до суду на Google.