Всього через шість місяців після залучення першого зовнішнього фінансування багатофункціональна хмарна платформа управління проєктами та спільної роботи ClickUp закрила новий раунд фінансування на $100 млн і досягла оцінки в $1 млрд.
Як повідомляє TechCrunch, за останні кілька місяців компанія подвоїла кількість користувачів до 2 млн. Виручка ClickUp з початку року зросла вдев’ятеро.
Висока оцінка демонструє, наскільки інвестори прагнуть знайти «переможців» в області програмного забезпечення для підвищення продуктивності, в якій в цьому році спостерігається значне зростання клієнтів, частково в результаті зміни корпоративного ставлення до роботи з дому.
ClickUp прагне і надалі отримувати вигоду з масштабування своєї команди і продукту. Наразі в компанії налічується 200 працівників. За словами гендиректора ClickUp Зеба Еванса, компанія має намір подвоїти штат в наступні кілька місяців.
ClickUp продає програмне забезпечення для підвищення продуктивності, але основі продажі сконцентровані на об'єднанні кількох продуктів в цій області в єдину платформу з метою скоротити кількість інструментів, що використовуються їх клієнтами. Команда нещодавно почала інтегрувати у свою платформу такі інструменти, як електронна пошта, щоб користувачі могли виконувати робочі процеси всередині самого продукту.
Нагадаємо: днями американський стартап Boom Technology, що працює над створенням надзвукового пасажирського літака, в ході чергового раунду фінансування залучив $50 млн, в результаті чого його оцінка перевищила $1 млрд