Facebook купив рекламні площі в трьох провідних американських газетах, щоб закликати Apple відмовитися від посилення приватності користувачів у додатках, пише Forbes з посиланням на Bloomberg.
За інформацією видання, соцмережа купила розміщення в The New York Times, The Wall Street Journal і Washington Post. На сторінці розміщено напис: «Ми боремося з Apple за малий бізнес у всьому світі». Фотографію однієї з таких реклам отримав The Verge.
Apple планує з 2021 роки запустити на «айфонах» нові налаштування приватності. Apple буде при першому використанні показувати, які дані він збирає в рекламних цілях, і питати, чи згоден користувач їх передавати. Це скоротить можливості таких компаній, як Facebook, збирати дані про користувачів мобільних пристроїв і пропонувати їм рекламу, пояснив Bloomberg. Apple планувала запустити функцію восени з випуском нової версії операційної системи iOS 14, але відклала після обурення Facebook та інших компаній.
Facebook – великий майданчик для реклами, якою користується бізнес по всьому світу. Він стверджує, що неперсоніфікова реклама приносить на 60% менше продажів, ніж таргетована, пише Bloomberg. Тому Facebook вважає, що новий підхід Apple виявиться «руйнівним» для малого бізнесу. Apple у відповідь звинуватила Facebook в неповазі до приватності користувачів і зборі «якомога більшої кількості даних».
Facebook і Apple воюють з кількох питань. У серпні соцмережа публічно обрушилася на Apple за комісію в 30%, яку та стягує за покупки в додатках. Facebook таким чином приєднався до позиції засновника Telegram Павла Дурова, Spotify, Rakuten та інших компаній, які незадоволені монополією Apple на встановлення додатків через AppStore і проведення платежів через свою систему з комісією.
Apple з наступного року знизить розмір комісій до 15%, але тільки для розробників, які заробляють менше $1 млн на рік.