Facebook замовив рекламну кампанію в газетах проти Apple
Соцмережа побоюється нових правил приватності в додатках, які готує Apple

Facebook купив рекламні площі в трьох провідних американських газетах, щоб закликати Apple відмовитися від посилення приватності користувачів у додатках, пише Forbes з посиланням на Bloomberg.
За інформацією видання, соцмережа купила розміщення в The New York Times, The Wall Street Journal і Washington Post. На сторінці розміщено напис: «Ми боремося з Apple за малий бізнес у всьому світі». Фотографію однієї з таких реклам отримав The Verge.
Apple планує з 2021 роки запустити на «айфонах» нові налаштування приватності. Apple буде при першому використанні показувати, які дані він збирає в рекламних цілях, і питати, чи згоден користувач їх передавати. Це скоротить можливості таких компаній, як Facebook, збирати дані про користувачів мобільних пристроїв і пропонувати їм рекламу, пояснив Bloomberg. Apple планувала запустити функцію восени з випуском нової версії операційної системи iOS 14, але відклала після обурення Facebook та інших компаній.
Facebook – великий майданчик для реклами, якою користується бізнес по всьому світу. Він стверджує, що неперсоніфікова реклама приносить на 60% менше продажів, ніж таргетована, пише Bloomberg. Тому Facebook вважає, що новий підхід Apple виявиться «руйнівним» для малого бізнесу. Apple у відповідь звинуватила Facebook в неповазі до приватності користувачів і зборі «якомога більшої кількості даних».
Facebook і Apple воюють з кількох питань. У серпні соцмережа публічно обрушилася на Apple за комісію в 30%, яку та стягує за покупки в додатках. Facebook таким чином приєднався до позиції засновника Telegram Павла Дурова, Spotify, Rakuten та інших компаній, які незадоволені монополією Apple на встановлення додатків через AppStore і проведення платежів через свою систему з комісією.
Apple з наступного року знизить розмір комісій до 15%, але тільки для розробників, які заробляють менше $1 млн на рік.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].