Компанії Facebook і Amazon.com витратили рекордні суми на лобістську діяльність у 2020 році, пише Інтерфакс з посиланням на MarketWatch.
Відповідно до отриманих від компаній даних, витрати Facebook на лобіювання склали $ 19,7 млн в минулому році, проти $16,7 млн в 2019 році.
Amazon повідомила, що її річні витрати на лобіювання склали не менше $18,5 млн порівняно з $16,1 млн роком раніше.
Витрати трьох інших компаній так званої групи FAANG – Applе, Google і Netflix – в 2020 року не були рекордними.
Apple повідомила, що витратила на лобістську діяльність $6,7 млн минулого року порівняно з рекордним показником $7,4 млн роком раніше. Витрати Google склали $8,7 млн у 2020 році, тоді як рекорд було зафіксовано в 2018 році – $21,7 млн.
Netflix витратив лише $750 000 порівняно з $1,3 млн в 2015 році.
Великі американські технологічні компанії відчувають на собі дедалі більшу увагу з боку законодавців і регуляторів у зв'язку з численними питаннями.
При цьому акції всіх п'яти компаній перевершили зростання індексу S&P 500 за останні 12 місяців. Папери Facebook за цей період зросли на 23%, Amazon – на 75%, Apple – на 72%, Netflix – на 78%, Alphabet – на 27%.
Як повідомлялося, витрати на лобіювання у США в І кварталі перевищили рекордні $938 млн.