Стало відомо, які суми Facebook і Amazon витратили на лобіювання своїх інтересів в уряді
За минулий рік компанії потратили рекордні суми

Компанії Facebook і Amazon.com витратили рекордні суми на лобістську діяльність у 2020 році, пише Інтерфакс з посиланням на MarketWatch.
Відповідно до отриманих від компаній даних, витрати Facebook на лобіювання склали $ 19,7 млн в минулому році, проти $16,7 млн в 2019 році.
Amazon повідомила, що її річні витрати на лобіювання склали не менше $18,5 млн порівняно з $16,1 млн роком раніше.
Витрати трьох інших компаній так званої групи FAANG – Applе, Google і Netflix – в 2020 року не були рекордними.
Apple повідомила, що витратила на лобістську діяльність $6,7 млн минулого року порівняно з рекордним показником $7,4 млн роком раніше. Витрати Google склали $8,7 млн у 2020 році, тоді як рекорд було зафіксовано в 2018 році – $21,7 млн.
Netflix витратив лише $750 000 порівняно з $1,3 млн в 2015 році.
Великі американські технологічні компанії відчувають на собі дедалі більшу увагу з боку законодавців і регуляторів у зв'язку з численними питаннями.
При цьому акції всіх п'яти компаній перевершили зростання індексу S&P 500 за останні 12 місяців. Папери Facebook за цей період зросли на 23%, Amazon – на 75%, Apple – на 72%, Netflix – на 78%, Alphabet – на 27%.
Як повідомлялося, витрати на лобіювання у США в І кварталі перевищили рекордні $938 млн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].