Стало відомо, які суми Facebook і Amazon витратили на лобіювання своїх інтересів в уряді

Стало відомо, які суми Facebook і Amazon витратили на лобіювання своїх інтересів в уряді

За минулий рік компанії потратили рекордні суми

Стало відомо, які суми Facebook і Amazon витратили на лобіювання своїх інтересів в уряді
фото Shutterstock

Компанії Facebook і Amazon.com витратили рекордні суми на лобістську діяльність у 2020 році, пише Інтерфакс з посиланням на MarketWatch.

Відповідно до отриманих від компаній даних, витрати Facebook на лобіювання склали $ 19,7 млн в минулому році, проти $16,7 млн в 2019 році.

Amazon повідомила, що її річні витрати на лобіювання склали не менше $18,5 млн порівняно з $16,1 млн роком раніше.

Витрати трьох інших компаній так званої групи FAANG – Applе, Google і Netflix – в 2020 року не були рекордними.

Apple повідомила, що витратила на лобістську діяльність $6,7 млн минулого року порівняно з рекордним показником $7,4 млн роком раніше. Витрати Google склали $8,7 млн у 2020 році, тоді як рекорд було зафіксовано в 2018 році – $21,7 млн.

Netflix витратив лише $750 000 порівняно з $1,3 млн в 2015 році.

Великі американські технологічні компанії відчувають на собі дедалі більшу увагу з боку законодавців і регуляторів у зв'язку з численними питаннями.

При цьому акції всіх п'яти компаній перевершили зростання індексу S&P 500 за останні 12 місяців. Папери Facebook за цей період зросли на 23%, Amazon – на 75%, Apple – на 72%, Netflix – на 78%, Alphabet – на 27%.

Як повідомлялося, витрати на лобіювання у США в І кварталі перевищили рекордні $938 млн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло