Витрати на лобіювання у США в І кварталі перевищили рекордні $938 млн – CRP
За вказаний період близько 3200 компаній та організацій намагались вплинути на реакцію уряду на пандемію.

За даними Центру за відповідальну політику (Center for Responsive Politics, CRP), в І кварталі 2020 року загальна сума, витрачена на лобіювання склала близько $938 млн доларів і досягла рекордного рівня за всю історію.
Як повідомляє CNBC, CRP зазначає, щонайменше 3200 компаній, торгових асоціацій та інших груп повідомили про спроби вплинути на реакцію уряду на пандемію.
Багато з найбільших спонсорів, згідно з даними CRP, отримали суттєву допомогу від закону CARES, який передбачає надання невідкладної допомоги американській економіці в розмірі рекордних $2,2 трлн. За даними Консультативної ради, сектор охорони здоров'я, який витратив $168 млн на лобіювання, отримав $150 млрд допомоги у зв'язку з COVID-19. Авіаційна галузь, яка витратила $29 млн на лобіювання, отримала $32 млрд у вигляді надзвичайної допомоги, а агробізнес, який витратив $38 млн, отримав $19 млрд.
«Якщо у вас немає стратегії взаємодії з Вашингтоном сьогодні, нікого не хвилює, малий ви бізнес, середній або великий, якщо у вас немає стратегії роботи з урядом, ви залишатиметесь позаду, – сказав Пол Міллер, партнер Miller Wenhold Capitol Strategies. – Пандемія – прекрасний тому приклад. Якщо у вас не було тут когось, хто міг би говорити за вас, що ж, тоді ви, ймовірно, не отримали того, чого хотіли або чого потребували».
Індустрія лобіювання, можливо, є найстарішою професією уряду США і захищена Першою поправкою. Однак критики кажуть, що це підриває демократію в країні, змушуючи владу впливати на політику на користь тих, хто має необмежені фінансові ресурси.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].