Google відмовилася від розробки власних ігор для Stadia

Виявилось, що для створення власних ігор з нуля для хмарної потокової платформи потрібно багато часу та грошей

фото www.flickr.com/photos/132646954@N02/48605753666

Компанія Google оголосила про припинення внутрішньої розробки ігор для Stadia, завдяки чому хмарна потокова платформа буде повністю залежати від інших розробників і видавців. Як  повідомляє Reuters, Stadia з'явилася у 2019 році разом з підрозділом внутрішньої розробки, який повинен був створювати ігри для платформи.

Зараз компанія вирішила його закрити через високі витрати на розробку.

«Для створення високоякісних ігор з нуля потрібно багато років і значні інвестиції, а витрати зростають в геометричній прогресії», – сказав Філ Харрісон, віцепрезидент і генеральний менеджер Google Stadia.

Минулого року кількість користувачів Stadia збільшилася після того, як технологічний гігант надав два безкоштовних місяці доступу до преміум-версії ігор, в той час, як люди були змушені перебувати вдома через пандемію COVID-19.

Нагадаємо: у вересні Microsoft  запустила хмарний ігровий сервіс, схожий на Netflix.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS