Google відмовилася від розробки власних ігор для Stadia
Виявилось, що для створення власних ігор з нуля для хмарної потокової платформи потрібно багато часу та грошей

Компанія Google оголосила про припинення внутрішньої розробки ігор для Stadia, завдяки чому хмарна потокова платформа буде повністю залежати від інших розробників і видавців. Як повідомляє Reuters, Stadia з'явилася у 2019 році разом з підрозділом внутрішньої розробки, який повинен був створювати ігри для платформи.
Зараз компанія вирішила його закрити через високі витрати на розробку.
«Для створення високоякісних ігор з нуля потрібно багато років і значні інвестиції, а витрати зростають в геометричній прогресії», – сказав Філ Харрісон, віцепрезидент і генеральний менеджер Google Stadia.
Минулого року кількість користувачів Stadia збільшилася після того, як технологічний гігант надав два безкоштовних місяці доступу до преміум-версії ігор, в той час, як люди були змушені перебувати вдома через пандемію COVID-19.
Нагадаємо: у вересні Microsoft запустила хмарний ігровий сервіс, схожий на Netflix.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].