Компанія Google оголосила про запуск свого продукту News Showcase в Великобританії, а це означає, що технічний гігант вперше платитиме за новинний контент в країні.
Як повідомляє CNBC, техногігант підписав угоду зі 120 британськими виданнями, включаючи The Financial Times і Reuters, яким буде виплачуватися ліцензійний збір за випуск уривків новин, які будуть з'являтися в Google News Showcase. Відповідно до звітів, видавці будуть отримувати від Google кілька мільйонів доларів на рік.
Функція News Showcase міститиметься в мобільному додатку Google News і Google Discover, який являє собою канал, який Google підтримує на мобільних пристроях і містить статті та відео. Коли користувач натискатиме на уривки в додатку Google News або в Google Discover, його перенаправлятимуть до повної статті на сайті видавця.
«Google News Showcase, наша програма по використанню нових продуктів і ліцензуванню новин, почне працювати з місцевими, національними та незалежними видавцями в Великобританії», – сказав Ронан Харріс, віцепрезидент і керуючий директор Google в Великобританії і Ірландії.
«В рамках наших ліцензійних угод з видавцями ми також надаємо читачам можливість доступу до обраного контенту з платним доступом. Ця функція дасть читачам можливість читати більше контенту видавця, водночас дозволяючи видавцям заохочувати читачів стати передплатниками», – додав він.
Як повідомляє телеканал, по всьому світу Google переконав 450 новинних видань створювати контент для Google News Showcase. Ця функція вже була запущена в Австралії, Німеччині, Бразилії, Канаді, Франції, Японії та Аргентині. В Google зазначили, що обговорення також ведуться в декількох інших країнах.
Нагадаємо: влада Австралії збирається прийняти закон, який змусить власників інтернет-платформ платити за публікацію і поширення контенту, виробленого місцевими ЗМІ. Техногіганти назвали закон непридатним і заявили, що готові відмовитись від ключових послуг в Австралії, якщо нові правила наберуть чинності. Google, зокрема, пригрозила заборонити доступ до свого пошуковика в країні, на долю якого припадає 94% ринку онлайн-пошуку країни.
Між тим американський софтверний гігант Microsoft упевнений, що його служба онлайн-пошуку Bing може заповнити прогалину в Австралії, якщо Google відмовиться від своєї пошукової системи через новий закон про ЗМІ.