Facebook пообіцяла витратити $1 млрд за три роки на підтримку видавців після конфлікту з владою Австралії. Компанія оголосила про це в своєму блозі на тлі суперечок з урядом Австралії: в країні вимагають, щоб Facebook та інші технокомпанії ділилися зі ЗМІ виручкою від реклами, пише vc.ru.
«З 2018 року ми інвестували $600 млн на підтримку індустрії новин і плануємо вкласти ще не менше $1 млрд протягом наступних трьох років», – заявив віце-президент з глобальних зв'язків Facebook Нік Клегг.
У компанії додали, що «більш ніж готові» співпрацювати з видавцями новин. У Facebook нагадали, що в січні домовилися про співпрацю з видавцями у Великобританії, серед яких The Guardian, Telegraph Media Group, Financial Times, Daily Mail Group і Sky News. Подібні угоди компанія уклала з видавцями в США і веде переговори з видавцями в Німеччині і Франції, вказано в повідомленні.
В результаті новини ЗМІ потраплять в Facebook News – спеціальний розділ в додатку. Для розділу соцмережа відбирає контент за допомогою алгоритмів і групи редакторів.
17 лютого соцмережа заборонила ділитися новинами з Австралії через законопроект, що зобов'язує технологічні компанії, зокрема, Facebook і Google, ділитися рекламною виручкою з видавцями. На тлі обмежень місцеві ЗМІ втратили 30% трафіку з-за кордону.
Але заборона тривала недовго: влада змінила законопроект, і Facebook обіцяла повернути новини. Поправки передбачають двомісячний період, протягом якого платформа і видавці ЗМІ можуть самі укладати угоди. Якщо сторони не зможуть домовитися, втрутиться призначений урядом арбітр.
Зазначається, що Google теж планує витратити $1 млрд на новини в найближчі три роки. Компанія, на відміну від Facebook, спочатку вирішила домовитися з видавцями з Австралії: уклала контракти з найбільшим власником газет в Австралії News Corp. і медіакомпанією Nine Entertainment.
Як повідомлялося, Канада хоче за прикладом Австралії змусити Facebook платити за новинний контент.