Американська компанія Hyzon Motors оголосила про будівництво двох великих підприємств з виробництва паливних елементів для водневих вантажівок на території США. Заводи будуть працювати в парі – перший буде збирати мембранні електродні вузли, а другий – об'єднувати ці вузли з акумуляторами і випускати повноцінні агрегати.
Hyzon вже вибрала майданчики і отримала дозвіл на будівництво.
Потужність двох підприємств дозволить випускати щороку по 12 000 вантажівок на водневих паливних елементах для північноамериканського ринку, пише HighTech Plus з посиланням на TechCrunch.
Перший завод Hyzon Motors буде розташований в Болінгбрук, південно-західному передмісті Чикаго. На об'єкті площею 2,6 кв.км компанія буде проектувати, розробляти і випускати мембранні електродні вузли – ключовий компонент для водневих вантажівок. Очікується, що виробництво на заводі в Чикаго почнеться в четвертому кварталі 2021 року.
Другий завод розташується в окрузі Монро, штат Пенсільванія. Завод буде об'єднувати батарейні блоки з вузлами і додатковим обладнанням Hyzen, а потім відправляти їх своїм партнерам для встановлення в автомобілі. Зараз у Hyzen один підрядник у США – дочірня компанія Berkshire Hathaway Fontaine Modification – але представники компанії обіцяють довести ефективність водневого транспорту в найближчі роки і тоді розширити коло партнерів.
Як повідомляє TechCrunch, більша частина водню, виробленого в США, залишається «сірим воднем», для виробництва якого потрібен природний газ. І перший час Hyzen буде використовувати цей вид палива, але по ходу розвитку водневої інфраструктури перейде на водень з відновлюваних джерел енергії.
Незважаючи на невеликий вік компанії – офіційно Hyzon Motors була заснована в минулому році – автовиробник володіє 18-річним досвідом у виробництві водневого транспорту. Hyzon працювала над новими джерелами енергії в рамках сінгапурської Horizon Fuel Cell Technologies з 2003 року, а потім відокремилася в самостійний стартап.
За останні два роки Hyzon уклала ряд великих контрактів з приватними компаніями і державними установами з Азії, Австралії і Європи. Зокрема, в лютому Hyzon підписала угоду з новозеландською компанією Hiringa Energy на поставку в Нову Зеландію 1500 водневих вантажівок до 2026 року. Але на рідному для неї американському ринку компанія поки що не реалізувала жодного проекту.