Після скарг розробників французький регулятор перевірить, чи віддає Apple перевагу власним сервісів в майбутньому оновленні iOS 14, пише vc.ru з посиланням на Bloomberg.
Регулятор вивчить, як саме Apple вирішила змінити правила для компаній, що залежать від відстеження даних користувачів в інтернеті для таргетингу реклами.
Рекламодавці скаржаться, що неможливість відстежувати інтереси користувачів призведе до втрати виручки і дасть більше контролю онлайн-платформам. Вони також заявляють, що Apple не буде застосовувати правила справедливо.
На початку березня Apple у Франції звинуватили у використанні даних користувачів для реклами без їх відома, хоча компанія вимагає у сторонніх розробників узгоджувати збір даних і таргетинг. Тоді Apple назвала звинувачення «неправдивими».
Скарги на Apple подали і в Великобританії. 4 березня антимонопольне відомство країни заявило, що почало розслідування щодо компанії через скарги на «антиконкурентні і несправедливі» умови для розробників додатків.
У червні 2020 року Apple оголосила, що зобов'яже власників додатків самим повідомляти користувачам, які дані вони планують збирати. Оновлення налаштувань конфіденційності почало діяти в грудні.
Як повідомлялося, навесні Apple випустить оновлення правил iOS-додатків, яке зобов'яже розробників запитувати в користувачів дозвіл на відстеження дій для таргетингу реклами.
Рішення Apple критикувала Facebook. У грудні 2020 року компанія навіть купила в газетах рекламу, в якій критикує нові правила Apple.
Також стало відомо, що китайські компанії почали тестувати технологію для обходу заборони Apple.