Китайські компанії тестують технологію для обходу заборони Apple на збір даних користувачів - FT

Китайські компанії тестують технологію для обходу заборони Apple на збір даних користувачів - FT

Apple може закрити на це очі, щоб її «не вигнали» з Китаю

Китайські компанії тестують технологію для обходу заборони Apple на збір даних користувачів - FT
фото Shutterstock

Китайська рекламна асоціація (China Advertising Association, САА), в яку входять близько 2000 членів, запустила програму CAID для обходу нових правил конфіденційності Apple. Про це пише Financial Times з посиланням на документ для китайських розробників додатків, де згадується ця програма.

Програму тестують технологічні компанії та рекламодавці в Китаї – серед них ByteDance і Tencent. У документі, на який посилається FT, висловлюється припущення, що рекламодавці «можуть використовувати CAID в якості заміни, якщо IDFA (ідентифікатор для відстеження поведінки користувачів) буде недоступний».

Джерела видання, близькі до ByteDance і Tencent, підтвердили, що ті тестують програму, але самі компанії відмовилися від коментарів. В CAA заявили, що програма CAID «не суперечить політиці конфіденційності Apple» – асоціація «активно взаємодіє» з американською компанією, а рішення «офіційно ще не реалізовано».

Якщо CAID отримає підтримку китайських технологічних гігантів і уряду, Apple не буде вживати рішучих заходів, заявили три джерела FT. За словами засновника Victory Medium Зака Едвардса, якщо компанія піде на це, то запустить у відповідь дії, які «виженуть Apple з Китаю».

Виконавчий директор AppIeChina Річ Бішоп припустив, що Apple може «зробити виняток для Китаю» і закрити очі на технологію, тому що технологічні компанії та уряд «тісно пов'язані».

У червні 2020 року Apple оголосила, що зобов'яже власників додатків самим повідомляти користувачам, які дані вони планують збирати. Оновлення налаштувань конфіденційності почало діяти в грудні.

Навесні Apple випустить оновлення правил iOS-додатків, яке зобов'яже розробників запитувати в користувачів дозвіл на відстеження дій для таргетингу реклами.

Рішення Apple критикувала Facebook. У грудні компанія навіть купила в газетах рекламу, в якій критикує нові правила Apple. Facebook заявила, що вимога зашкодить малому бізнесу, який покладається на таргетовану рекламу для продажу.

За матеріалами vc.ru

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло