Китайські компанії тестують технологію для обходу заборони Apple на збір даних користувачів - FT
Apple може закрити на це очі, щоб її «не вигнали» з Китаю

Китайська рекламна асоціація (China Advertising Association, САА), в яку входять близько 2000 членів, запустила програму CAID для обходу нових правил конфіденційності Apple. Про це пише Financial Times з посиланням на документ для китайських розробників додатків, де згадується ця програма.
Програму тестують технологічні компанії та рекламодавці в Китаї – серед них ByteDance і Tencent. У документі, на який посилається FT, висловлюється припущення, що рекламодавці «можуть використовувати CAID в якості заміни, якщо IDFA (ідентифікатор для відстеження поведінки користувачів) буде недоступний».
Джерела видання, близькі до ByteDance і Tencent, підтвердили, що ті тестують програму, але самі компанії відмовилися від коментарів. В CAA заявили, що програма CAID «не суперечить політиці конфіденційності Apple» – асоціація «активно взаємодіє» з американською компанією, а рішення «офіційно ще не реалізовано».
Якщо CAID отримає підтримку китайських технологічних гігантів і уряду, Apple не буде вживати рішучих заходів, заявили три джерела FT. За словами засновника Victory Medium Зака Едвардса, якщо компанія піде на це, то запустить у відповідь дії, які «виженуть Apple з Китаю».
Виконавчий директор AppIeChina Річ Бішоп припустив, що Apple може «зробити виняток для Китаю» і закрити очі на технологію, тому що технологічні компанії та уряд «тісно пов'язані».
У червні 2020 року Apple оголосила, що зобов'яже власників додатків самим повідомляти користувачам, які дані вони планують збирати. Оновлення налаштувань конфіденційності почало діяти в грудні.
Навесні Apple випустить оновлення правил iOS-додатків, яке зобов'яже розробників запитувати в користувачів дозвіл на відстеження дій для таргетингу реклами.
Рішення Apple критикувала Facebook. У грудні компанія навіть купила в газетах рекламу, в якій критикує нові правила Apple. Facebook заявила, що вимога зашкодить малому бізнесу, який покладається на таргетовану рекламу для продажу.
За матеріалами vc.ru
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].