У Франції почали антимонопольне розслідування проти Apple через оновлення правил iOS
Рекламодавці бояться, що Apple не буде застосовувати правила справедливо і зробить виняток для власних додатків

Після скарг розробників французький регулятор перевірить, чи віддає Apple перевагу власним сервісів в майбутньому оновленні iOS 14, пише vc.ru з посиланням на Bloomberg.
Регулятор вивчить, як саме Apple вирішила змінити правила для компаній, що залежать від відстеження даних користувачів в інтернеті для таргетингу реклами.
Рекламодавці скаржаться, що неможливість відстежувати інтереси користувачів призведе до втрати виручки і дасть більше контролю онлайн-платформам. Вони також заявляють, що Apple не буде застосовувати правила справедливо.
На початку березня Apple у Франції звинуватили у використанні даних користувачів для реклами без їх відома, хоча компанія вимагає у сторонніх розробників узгоджувати збір даних і таргетинг. Тоді Apple назвала звинувачення «неправдивими».
Скарги на Apple подали і в Великобританії. 4 березня антимонопольне відомство країни заявило, що почало розслідування щодо компанії через скарги на «антиконкурентні і несправедливі» умови для розробників додатків.
У червні 2020 року Apple оголосила, що зобов'яже власників додатків самим повідомляти користувачам, які дані вони планують збирати. Оновлення налаштувань конфіденційності почало діяти в грудні.
Як повідомлялося, навесні Apple випустить оновлення правил iOS-додатків, яке зобов'яже розробників запитувати в користувачів дозвіл на відстеження дій для таргетингу реклами.
Рішення Apple критикувала Facebook. У грудні 2020 року компанія навіть купила в газетах рекламу, в якій критикує нові правила Apple.
Також стало відомо, що китайські компанії почали тестувати технологію для обходу заборони Apple.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].